2007-12-01
15:46:47

Adventstid...

Ja!! Äntligen! Har tillbringat hela dagen med adventspyntning! Nu är allt uppe, men golven ser ut som fasen. Men då släpade Fredrik upp sin gamla ångmaski! Så han o barnen sitter i köket och kapar tändstickor och matar metatabletter... Åhh, nu börjar det mörkna oxå....*myyyyys* Hmm, kan man korka upp lite glögg kanske? Teddy har bakat lussekatter idag, det var lite fusk, men men, då är ju det gjort!

Kollade på årets julkalender i morse, jag tycker den verkar helmysig! Den ska jag följa, men det blir väl som vanligt att man missar sista avsnittet... Barnen rev upp sin kalendrar i morse, Maja var lite ivrig o fick upp tre luckor på en gång!
Julmarken i stan idag, men näää, det ösregnar ju. Nä, vi har haft mysigare hemma än att traska runt bland massa krims krams på stan.
Woops! Nu fick han i gång dammsugarn oxå. Jag brukar ta ansvaret för moppen, den har han inte körkort på än...Han övningskör då o då, men nää... Han är bra på mycket annat den mannen!

Var och köpte en massa smått o gott till vår pysselkväll på måndag, det ska bli såå kul! Lidéns hade hur mycket fint som helst, man får behärska sej...
Amalia är fortfarande inte fräsch. i natt har jag nog sovit sammanlagt 3-4 timmar. Hon ordnar o gerjar o snörvlar o hostar. Hoppas det snart går över. Nähä, jag får väl gå o förbereda moppen. Sen är det adventsmys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: