2007-12-07
14:10:12

ICA Stig!

Julbord med jobbet i går! Vi hade hur roligt som helst!!! Synd att det inte var en fredagkväll så vi kunde festat på lite senare! Jag vann det åtråvärda vandringspriset "Bosses röda kavaj" med FETA axelvaddar. Christer fick lämna i från sej den, synd, han såg ut som ICA Stig i den!

Innan julbordet hade barnen avslutning med lördagsträffen i bygdegården. Det omtalade luciatåget. Linus resårband i struten var ju givetvis av innan det började. Men se de sjöng då! Jösses. Ledarna behövde bara säga vilken sång de skulle sjunga så klämde de i från tårna. Maja hördes mest o kunde varenda sång utantill!
Maja var antagligen kissnödig under uppträdet men kunde ju inte gå ifrån så Teddy fick åka hem o byta lite kläder på henne...
Sen var det skinksmörgås och pyssel.

I dag är ingen pigg dag. Hade svårt att somna när jag kom hem i går. Sen vaknade Malan gång på gång på gång i natt...Jag tror det blev max 3 timmars sömn i natt...Teddy ringde förrut, han var oxå helt slut!
Men jag Maja o Malan åkte upp till Anna-Carin en sväng. Albin o Maja hade jättekul så Maja stannde en stund till när jag åkte hem. A-C skjutsade hem henne en stund senare. 
Linus ärför tillfället sur, han vill leka med nån. Han gick in till Agnes nu. Maja sitter i Linus rum o leker med geomag. Lika bra hon sitter själv, hon o Linus bara bråkar! Malan sover och jag vill sova! Men det är inte helt fel att få lite fredagsmysigt heller!
    So Long! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: