2007-12-19
13:17:30

Käring!

"Pappa, hur visste du att jag skulle va på dagis klockan halv 2? ,frågar Maja."
"Jag bara visste det, svarar pappa"
"Nähä, för det var din käring som sa det till dej!"

Tack älskade lilla Maja! Fina smeknamn du har på din mor!

Nu har jag stressat runt som en galning hela förmiddagen. Ska lägga mej i soffan en stund o läsa tidningen. OCH...julkorten kom inte idag heller, så i morron kväll blir det till att posta dem, och jag kan inte tänka mej att de kommer fram dan efter...fasen oxå!!!

Jaja, jul blir det väl ändå!
Postat av: carina

åh, ja så farligt var det väl inte jag mata ju Malan och bytte på henne.gulligt av Maja att kalla sin mamma så, det stämmer ju precis.

2007-12-19 | 15:03:44
URL: http://sierra.blogg.se
Postat av: Annika

Här är det postutdelning också på lördag nu inför jul, jag antar att det är likadant i hela landet, så kanske julkorten hinner fram ändå?

Jag halkade in här på din blogg, jag är också 3-barnsmamma. Vi har tre tjejer som är 8 år, snart 6 år, samt 1 år.

2007-12-19 | 20:26:00
URL: http://annikas-annikas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: