2007-12-15
17:51:42

Knäck och Karlsson

Fick av ett lass med hö från skalpen. Har så svåååårt att bestämma mej om jag ska ha kort eller om jag ska spara. Nu har jag ju sparat sen i augusti. Men nu var jag så nära att klippa av alltihop igen. Men jag sparar lite till. Men det blir så tjockt o hemskt håret. Ett tag såg jag ut som en i Beatels, medan hon klippte, han med mörkt hår som är som en hårhjälm med luggen ner i ögonen.
Fick svar på varför färgen bara rinner ur håret.För lite näring i hårstråna pga amning.... Blir nog bättre om ett tag då!

Hanna fyllde 5 på Luciadagen, så vi firade henne på fredagkvällen. Hon önskade sej en heffaklump sparkdräkt och en Dorafilm, så givetvis fick hon detta! Goa lilla unge! Hon är alldeles speciell lilla Hanna, hon är ju vårat fadderbarn! Barnen höll i gång tom Amalia höll sej vaken. hon somnade i bilen hem o vaknade till 21.45 när vi kom hem o var sen vaken till 23...

Teddy har ont i ryggen idag o tror att det hjälper med ibumetin, mycket kaffe, starkvinsglögg o mörkt julöl...vi får väl se...

Idag var det Barndansgalan, Majas grupp skulle vara med. Vilket ös! 2 timmar lång gala, lite väl långt kanske..Majas grupp gjorde "karlsson på taket". Maja var superduktig, tror inte hon missade ett steg! Våran goa goa tjej! Amalia somnade i allt oväsen.
Sen åkte vi hem o röjde lite, satte upp lite julsaker. barnen satte upp julkrubban och sen kokade vi knäck och käka lussekatter! Mums! Tror att knäcken blev perfekt!!
Om en stund kommer Tesan å hämtar mej, jag ska följa med o se hennes genrep inför hennes uppträde på dansgalan i morgon. Ska bli kul!
  Hej hopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: