2007-12-03
15:48:56

Lite fler bilder.

I dag började vi dagen med julkalendern på tv. Jag tycker den är skitbra! Lite förutsägbar, men den är ju trots allt på bolibompatid! När Linus åkt med bussen tog jag fram pepparkaksdegen o sen bakade jag o Maja medan Malan sov första morronluren. Mmmm, doftade härligt och både jag o Maja var på strålande humör.
Dan har gått fort idag.  Malan har sovit ganska mycket. Jag har egentligen inte gjort så mycket mer än att plocka fram alla pysselgrejer till i kväll. Nu sitter Linus och Agnes i tvrummet och äter pepparkakor medan Wictor och Amalia står bredvid och tigger!


Här är en bild från Linus 7 årdsag!  


Malan och mormor


Maja och Albin tar en sväng om!
Postat av: Sofia

Haha, så söt första bilden var!

2007-12-03 | 15:55:33
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: carina

Nu har mormor bakat lussekatter och havreformar, faktiskt riktigt goda. Härliga bilder!

2007-12-03 | 16:00:10
URL: http://sierra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: