2007-12-12
15:23:07

Lusse!

Teddy tyckte jag skulle göra en reducerad önskelista idag! Varför då? Han får ju köpa vad han vill från listan!

I natt sov jag nog 1 timme...Hade svårt att somna, se började mini att ordna, sen kom Maja, sen skulle Mini äta, somnar om, ordnar o donar. För atts edan vakna kl.5.30 o vara pigg...Det var inte jag. När Teddy ska gå upp kl 6 bera jag honom ta med Malan upp en stund så jag får sova en liten stund till: - Men jag hade tänkt duscha! Svarar han!!! JAHA! HUR FAAN GÖR JAG NÄR JAG DUSCHAR PÅ MORGONEN DÅ!!!!!!!!

Han tar i alla fall med sej henne upp, slumrar in lagom när hon kommer ner till mej igen kl 6.40 efter att ha ätit gröt. Vi somnar om kl 7 och 7.06 ringer väckarklockan...DÖÖÖÖ DIN JÄKLA SKITKLOCKA! Hade faktiskt satt den på 7.30 men det hade väl klockan glömt!
 Nåja, vi kom i väg på Majas luciatåg med barntimmarna idag, Amalia var trött som en gnu o gnölade mest hela tiden, men hon var bland de sötare ändå! Med luciakrona i tyg på huvudet och röd klänning! Snabbt hem efter fikat, Malan somnade direkt. Jag o Maja byggde skön snögubbe. Sen fick jag väcka Amalia kl 12 o försöka få i henne lite mat för kl 12.30 skulle vi va i stan igen för att ytterligare en gång vara Maria o Jesusbarnet på julvandringen. Maja fick vara liten ängel. Det gick jättebra!
Nu har Maja åkte med frafra, pappa och Rickard till Göteborg för att hämta farfars nya bil. Maja tyckte det var jättekul att få följa med bara hon! Linus ska till miniminiorerna snart och Malan sover igen! Tyst och fridfullt!

Och ikväll är det ju tvkväll! Bonde söker fru, fast jag fattar inte varför jag ser på det, det är ju fruktansvärt pinsamt alltihop... Morsning!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: