2007-12-09
13:51:27

Maj-Britts räklåda!

Sitter här med go Amalia i famnen. Lite slöa så här på söndagseftermiddan. Linus är hos Pontus o leker, Emilia är här med Maja o leker. Just nu är de med Teddy o Wictor ute i skogen. Kanske blir det lite julshopping senare när vi hämtat linus. Får se vad vi känner för.

I går bakade vi pepparkakor hos farmor. Äntligen blev vår deg färdigbakt. Maja hade som vanligt lite magknip efter baket! Jag hade som vanligt halsbränna! Konstigt det där!
På kvällen kom Therese o Rolle. Vi gjorde Maj-Britts räklåda. Den innehöll typ allt man har i kyl o frys men den var mycket god!! Vi skulle spela kort! Vi började att spela 7:an. Jag hade druckit en och en halv burk öl, vilket jag inte gjort på typ 16 månader o var väl inte helt skärpt! Therese vann i alla fall... Sen spelade vi 4-manswist. Där vann jag o Rolle med typ 15-0 !!!! Där var det väl Fredrik som inte var helt skärpt. Han hade inte koll på om vi spelade eller passade! Sen avslutade vi med poker. Till nästa gång får vi nog ta med lite 50-öringar i spelet.
Eller varför inte M&M,s. Då kommer jag va helskärpt om det står såna på spel!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: