2007-12-03
21:39:38

Pysselkväll!

Nu är jag hemma från pysselkvällen. Vilket tempo vi höll! Jösses, jag hann ju inte ens dricka upp glöggen :-)
Men mycket blev det gjort. Jag gjorde 4 blomsterarrangemang, fast med jultema då.  Therese var gullig nog att göra en dörrkrans till mej, med Jonnas hjälp. Therese höll högst tempo! Hon hann med hur mycket som helst! Sen åt vi mäktiga jullandgångar från Julius. Öhhh! Är hur mätt som helst... Och så allt godis på det....

Både jag o Linnea hade fallit för svart glittrigt "trassel" på Lidens, men det såg bara ut som en hög könshår när vi fick upp det! Linnea hade det i urringningen istället, får se vad Roland tycker om det!?
Lisa höll låda när hon berättade om sin moster! Härligt! Dagens skrattsalva!
                                 
Linnea med                    Jennie Jonna Lena                  Jonna o Therese
generande hårväxt               o Moa

I morgon kommer Veronica och Fillipa o äter frukost, blir mysigt! Linus har studiedag, men Maja vill nog åka till dagis! Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Malan vill nog äta lite!  Men först måste jag göra nåt åt hamsterns eländiga motionshjul, det gnisslar så det ekar i hela huset!!

                  
Maja o pappsen bakar                                              Mina julgrupper
lussekatter
Postat av: carina

En sån där vacker julgrupp tycker jag att din mamma är värd! Tycker inte du det?

2007-12-04 | 08:22:32
URL: http://sierra.blogg.se
Postat av: carina

Tar gärna en med bruna kulor

2007-12-05 | 15:08:59
URL: http://sierra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: