2007-12-25
12:38:35

Stort Tack till jultomten!

Jaha, så var julafton över! I dag är det juldagen, årets lugnaste dag? Men jag o Maja och Malan bstämde oss för att ta en promenad. Efter 2 minuter möter vi Therese o Rolle och slår följe med dem. Tar svängen runt haddänga och väthult, med Maja på cykel...Vi fick hjälpas åt att släpa cyklar, barnvahnar o trött Maja...Sen blev det ljuvlig saffranskaka i lövbacken! Mums! Vi laddar för pokerkväll i kväll, höhö...

Sitter förresten vid min nya julklapp o skriver. Japp, det blev en bärbar!! Lite svårt i början att skriva, tangenterna sitter så tätt o är inte upphöjda som man är van vid...Men åh så glad jag blev, men nåja, vi har den väl ihop, barnen blev oxå glada! Nu får ju de den gamla datorn som speldator!

Julafton var supermysig! Tomten hade vart här på natten o lämnat några paket, Maja fick en keyboard med microfon och Linus fick en bilbana. Sen kom den riktiga tomten till farmor o farfar på eftermiddagen med resten av paketen. Barnen o vi vuxna var glada o nöjda!
Lillejul dagen innan hos mormor o morfar var oxå superkul! Bara Linus som var ledsen, flipperspelet som han fick fungerade inte...Men det ska vi byta! Majas soktorsväska var mycket uppskattad! Oxå är vi en cross rikare!
Och jag fick en underbar parfym av min far, Beckham. Utav teddy i går fick jag förresten en av de dyra decleor krämerna. Tack darling!
Teddy fick en skjorta och en kortspelsbok! Amalia är glad för sina nya prylar oxå, speldosa, skrattande docka, prickig häst o massa fina kläder!

  Tack Tomten! Hoppas vi ses nästa år igen!!
Postat av: Linnea

Hej och massor av julkramar till er! Tack för det fina julkortet!Kram Linnea med familj

2007-12-25 | 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: