2007-11-20
13:07:41

En vanlig förmiddag!

Helvetesnatt...jag kunde först inte somna, sen skulle Malan inte somna om, hunden skulle ut, malan vaknade igen o igen o igen...Klockan 5 ´somnade jag i morse. Väckarklockan ringde 7, men somnade om till 7.20...bråttom bråttom... Lite lagom valhänt plockar jag fram frukost o tappar ett glas...tusen bitar...har fortfarande bråttom bråttom...sopa sopa. Nånting luktar för jävla illa!! Hunden har rullat sej i kattskit. Ut med hunden. Ordning med barnen. Hunden får stanna ute medan jag skjutsar Maja till dagis, hinner inte ta hand om honom nu!
Åker en sväng till Norra o fikar med gamla jobbarkompisarna. Skynda hem. Malan somnar. Passar på att tvätta hunden. Matar Malan med gröt. Åker sen till stan igen o hämtar Linus o Maja. Hem igen, fixa mat till mej o Maja. Malan somnar...Lugnt i 30 minuter. Slappar vid tv:n. Nu är det full fräs igen. De stora är osams, en har inget att göra, en är bara FÖR mycket.
  Konstaterar bara att allt är som vanligt!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: