2007-11-09
08:46:21

Jag ska bli ett psykfall!

Ja, det är sant! Men vad gör man inte för skönhet :-) Var på hudmottagningen i går. Och det som finns kvar för mej att testa är just roaccutan. Detta omtalade preparat med enormt mycket biverkningar. Men jag är nog ändå beredd att testa om det är det enda som hjälper.
Marie ringde in i går för att höra hur det gick på hud, Teddy svarade och sa att jag skulle bli psykfall! Det var ju gulligt av honom!

Tog några munnar rött vin till pastasalladen i går kväll o var nära att aomna när jag la Amalia halv 8. Just en snygg morsa! det var torsdag i går och "vacd blir det för mat" med Per Morberg kl 21. Då måste man äta nåt gott. MEn hade inga ägg, lånade 2 av Marie o bakade en kladdkaka. Höggravid som hon är måste hon ju oxå ha lite gott, så jag gjorde i ordning 2 assietter med grädde o hallon o kaka. Men det regnade så Teddy fick följa mej över o hålla paraply över!

"Åsså städa varje fredag åsså varje jul, för det tycker jag är kul"  Nopp, men det ska göras ändå!
Får väl röja upp lite här! Särskilt klädhögarna som mamma så snällt påpekade!

Nu börjar malan bli trött, får sätta mej o mysa med henne o Maja! Hej svejs!
Postat av: Anonym

Roaccutan (isotretinoin) resulterade i hjärnskador hos samtliga försökspersoner



länk till bild från studie, hjärnscanning

http://ajp.psychiatryonline.org/cgi/content-nw/full/162/5/983/F3



länk till studie

http://ajp.psychiatryonline.org/cgi/content/full/162/5/983







2009-06-07 | 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: