2007-11-08
13:20:46

Kollikock!

Tobbe o Anna-Carin o barnen var här i går eftermiddag. Pratade bröllop och sjukdomar!
Sen var det "bonde söker fru", man skäms ju när man ser det där programmet!! Tjötde med Linda i telefon efter, vi dömde ut dom! Ska förresten träffa dem på söndag. Ja inte bönderna alltså!
Tillbringade dessutom 2 timmar med att leta efter en kamera. Hittade den tillslut under en klädhög på matsalsbordet!! Där är väl inte alla som har klädhögar? Men hos oss är det alltid klädhögar där.
I kameran hade jag nämligen ett kort som jag skulle ha med till hudmottagningen idag, när jag var som värst i ansiktet. Det är ju så jäkla typiskt, men just nu så är jag riktigt bra i ansiktet. Bra att ha med bildbevis då!
Så om en stund ska anna-carin följa med mej till kss o ta hand om Malan medan jag är inne hos läkaren. Linus o Maja ska till farmor o vara med henne i eftermiddag!

Redan torsdag, veckorna går ju ruskigt fort. Helgen och Linus badkalas närmar sej!

Måste beställa tid hos frissan, skogsmulle kallar: -Kollikock!
Postat av: carina

Klädhögar på ett matsalsbord! Det är du Mia i ett nötskal, hoppas det gick bra på KSS. Glöm inte Fars Dag middag på söndag kl.1.

2007-11-08 | 18:10:51
URL: http://sierra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: