2007-10-31
08:14:49

Skön natt!!

En riktigt bra natt har det vart!
Maken skulle väl iof tyckt att den var bättre om vi hade haft lite mysigt innan vi somnade, men jag orkade bara inte...sorry maken...
Amalia har vaknat var 3:e timma o ätit, men sen somnat om direkt. Vid 5 var Fredrik uppe o stängde av tv:n,
7-åringen satt o väntade på disney som börjar kl.6, jädrans unge. Han kom ner till oss o somnade om bredvid mej, bara en liten stund senare kom 5-åringen o la sej på min andra sida + att hundskrället låg vid mina fötter. Varför i h***e är det ingen som kan ligga i pappsens säng????

Men jag sov rätt hyfsat ändå, särskilt sen jag kört iväg 5-åringen som låg o viskade mej i örat!
Vaknade kl 7.45, underbart! Och nu komLinus upp med Amalia, alla utsövda tillslut!
Nu har älskade maken o lilltjejen Maja gjort världens godaste smoothie som vi ska äta till frukost, sen ska vi njuta av att vara lediga hela familjen!  Det är ju höstlov!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: