2008-04-13
21:20:28

Älgfest och magsjuka...

Malan fick antagligen samma åkomma som jag hade. Började i går. Kräktes 1 gång medan vi var på älgfest, när hon opassligt nog var hos Marie o Rickard. Idag har o Linus klagade på magont i går på dan, la sej o sov i 2,5 timme o var sen pigg. Maja började vid 19-tiden idag klaga på magont, 5 minuter senare kräks hon i soffan...Några minuter senare går jag in till Marie o Rickard för att hämta några kvarglömda saker. Öppnar dörren, där står Agnes i hallen och kräks...Nu ligger Teddy i soffan o huttrar o känner sej urkass.
Jag och Linus är fit for fight i alla fall. Hoppas jag är imun...

I går kväll var det älgfest, denna årliga tradition. Det var fullt ös som vanligt. Massor av god mat, supermumsig älggryta som Klas gjort och drycken flödade, som vanligt...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: