2008-04-07
16:41:16

Alldeles sjuk...

Joo, det är sant. Har feber för första gången på säkert 10-15 år. Frös hela natten och mådde illa. Varje gång jag rörde på mej mådde jag vrålilla. Men jag kräktes aldrig. I morse tog jag mej inte ur sängen. Fick ringa hem Teddy från jobbet...stackarn...Jag hade inte ork nog att fixa fram välling till Malan. Linus är stor kille, han klädde sej, käkade frukost o borstade tänderna själv.

Typiskt nog så var det ju idag vi skulle börja spela innebandy med jobbet...Som jag har sett fram emot det...Fasen!
Nu är klockan 16.30 och jag har kommit upp i stående o gående ställning. Så nu ska jag skjutsa Linus till bowlingen o samtidigt kolla förbi jobbarkompisarna på bandyn. Sen är jag väl helt slut igen...

Stackars stackars mej...
Postat av: Sara

Näe... är det en reaktion på medicinen tror du? KRYA PÅ DIG VÄNNEN!

2008-04-07 | 23:19:53
Postat av: Marie

Nää, jag tror faktiskt inte det. Är nog en "vanlig" kombinerad förkylning/influensa skit...Är dock piggare idag!

2008-04-08 | 08:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: