2008-04-24
17:33:23

Bröllopsförberedelserna....

...är i full gång!
Nu är alla saker färdig inköpta till själva festen.
Nu saknas bara strumpbyxor till mej och en soldusch som ska ske nu i kväll. Hoppas jag...Jag har ganska mycket utslag på armarna just nu så vi får se om det funkar att spraya då!
Anna-Carin o Tobbe är å hämtar sina kläder i Jönköping och Albin är här och leker! Malan o jag har precis duschat. Och hon har just bajsat.
För de som är intresserade så var bajset i fast form för första gången på nästan 2 veckor INKLUSIVE blå plast pärla...
I morgon ska jag va ledig, då ska vi möblera om inför helgen då mamma o pappa ska sova i Majas rum, Jacob ska sova i Malans säng som ska flyttas upp en våning. Resesängen mm ska upp till Therese o Roger och luftmadrassen ska pumpas så Maja kan sova inne hos Linus. Ska oxå tvätta o stryka o se till att alla barnen har kläder i ordning för hela helgen! Handlas behöver det visst göras oxå. Och be...Be till vädergudarna att de är med oss i helgen!
Mina skor har jag inte vågat prova mer, ont som faan gör de, men det SKA gå!!
Teddys kostym har kommit hem från skräddaren, sitter som gjutet! Och slipsen har kommit från Tyskland, superfin rosa!
Nä, nus ka jag fixa lite käk innan jag ska få min nya solbränna...spännande...
TJOFLÖJT!!!!
Postat av: Anonym

Hejsan!
Vill gärna se bild på din fina bränna.
KRAM

2008-04-24 | 22:18:10
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: