2008-04-21
09:36:45

Det här går ju inte...

....blogga var 3:e dag. Vad är det för stil!? Nu får jag skärpa mej!!
Det har vart mycket nu. Malan har vart sjuk i 2 veckor, i fredags fick hon sin 3:e penicillinkur på 2,5 månad. Och den fick hon för sen 4:e öroninflammation...Nu har vi fått remiss till öron i alla fall.
Men nu har hon slutat skrika äntligen så nu är hon på väg att bli bättre!

5 dagar kvar till bröllopet. Lite dataljer kvar att ordna med, men det ska nog lösa sej. Veckan är fullspikad!

måndag: Maja barntimmar och dans
                  Linus bowling
                  Jag innebandy och se på häxdansen 20.30 (viktigt)

tisdag:      Maja plask o lek
                  Jag o Maja tårtparty

onsdag:   Linus miniminiorer

torsdag:  Jag ska solduscha

fredag:    Köra grejer till 4:an huset
                 Ordna alla kläder
                 Fixa i ordning för alla barnen och för barnvakter

lördag:    9.30-11 ,4:an huset
                 12.30 jag frissan
                 13.30 köra Amalia till barnvakten
                 13.45 äta sminka fixa de andra barnen
                 15.00 Helst vara i kyrkan
                 16.00 VIGSEL!!!! sen tar mina föräldrar över våra barn!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: