2008-04-22
15:32:41

Huden...

Huden blir bara bättre o bättre. Det är som om porerna drar ihop sej o huden blir slätare o slätare. Några plitor här o var, på halsen och under hakan, men det är dock allt. Pratade med hud i fredags, har ökat dosen roaccutan till 3 tabletter och ska dit i mitten/slutet av maj.
Torr är jag, jag smörjar med propyless, repair och fet fotsalva från scholl. Ändå är jag torr. Har utslag på armarna och tål inte minsta solstråle. Håret verkar som det sitter kvar, tyckte jag tappade en del för ett par veckor sen. Däremot hårfärg har svårt för att sitta!
Psyket är dock stabilt *hahaha*
image129

Mupp!!
Postat av: Jennie

Du ser skit bra ut!
kram!

2008-04-24 | 21:57:39
URL: http://www.jenniebromander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: