2008-04-19
23:11:54

Min nya idol, Micke Wennborn!

Har en ny idol!
Micke Wennborn heter han. En kille som fastnat på 80-talet och som helt utan krussiduller gav mej o Håkan hjälp under den stora konserten vi hade på jobbet idag.
Ljudbordet och anläggningen är ny och vi kan bara basic. Men han bara flöt in o visade oss en massa superbra grejer! Det visade sej sen att han jobbar som ljudtekniker på melodifestivalen och just nu för Nanne Grönvall.
Och idag åkte han ju med Py Bäckman och sålde skivor. Han är hur känd som helst. Men vad vet jag...
www.myspace.com/wennerborn
Här är han, min nya idol!!!
image128


Och Py förresten. Hon höll en helt underbar konsert med 135 körsångare bakom sej som lät helt fantastiskt!!

Och ljudet? Det lät kanon!!!
Postat av: Sara

Ja, visst var han fantastisk...
Och snygg...
Fast jag kunde inte komma in på hans myspace...

2008-04-20 | 12:44:53
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Kolla wb.blogg.se istället!

2008-04-21 | 09:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: