2008-04-14
14:27:23

Pyromaner i Tidaholm.

Linus frökens hus brann ner i helgen...Ett hus de slitit med i flera år och nu var det äntligen klart. Nu skulle de bara bo o ha det gött. Då kommer nån jävel och tänder på och så är allt borta...
Lindas föräldrar bor mittemot, de har ingen altan längre. Samma jävel tände på där oxå.
Tack gode gud för Dennis Hansen som belv pinknödig och upptäckte bränderna!
Linus kommer snart hem från skolan, antar att han kommer prata endel om detta. Han var förbi med farmor o farfar och tittade på huset igår.

Förresten så fick Maja maginfluensa i går kväll, hon har kräkts hela natten. Vi 23 började Teddy. Men han fick nog samma åkomma som jag. Mådde förbannat illa och fick feber. Så inatt låg jag i Majas säng för att hjälpa henne, men när Teddy kräktes där nere väckte han Amalia som blev skiträdd, så hon fick oxå sova hos mej o Maja. Amalia fick sen feber så de låg vakna växelvis hela natten. Vid halv 5 tiden somnade vi allihop o sov till kl 6. Jag insåg att jag inte kunde åka till jobbet. Så jag skickade sms till jobbet o kröp ner en stund till!

Idag är det slött. Flickorna och Teddy är helmatta och jag orkar inte göra mycket heller. Har tvättat lite och skurat rent toalett och handfat.

innebandy idag...så var det med det! Nästa vecka kanske??
Postat av: sara

Hejsan! Hälsa familjen att de ska krya på sig!
Visst är det läbbigt med pyromandåden...fy fasen... och så Engla dessutom!!!
Stor kram

2008-04-14 | 22:54:25
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: