2008-04-27
10:52:49

The Wedding is over...

...nåt som man väntat på länge men som nu helt plötsligt är över!
Tobias och Anna-Carin är numera man och hustru!
Vi hade jättekul! Vi hoppas bara att alla andra hade det!
Vi var väl inte sveriges flitagaste fotografer i går, men ett par kort har jag i allafall.
Kommer skriva mer senare. Ska hämta Amalia från Therese o Roger nu!

image138
Anna-Carin sjunger "Du är min man man" för Tobbe. Vilket inte var med i vigselprogrammet och det blev spontant jubel i publiken!!!! Helt underbart!
image139
Trötta och söta brudnäbbar va? Pontus, Albin och Majken!

image140
Det gäller att passa på när bruden är borta!!

image141

Vackra som bara den!!!
Postat av: Sara

Hej!
Jag visste väl att du skulle vara snabb med bloggen! =)
Jag hade JÄTTEKUL igår - och ni var skitbra!!!
Stor kram från mig och Mikael - som också hade KUUUL!

2008-04-27 | 13:56:40
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: