2008-04-13
21:42:18

Vi har oflyt!

Det går ju inte smidigt precis!
I dag kl 17 blev vi klara med festhäftet till bröllopet!! I datorn alltså!
Mailade över alltihop till jobbet för att skriva ut det på färgkopiatorn. Jag åkte upp till jobbet och startade upp datorn o kopiatorn när jag inser att jag glömt kopieringspapprena hemma...Åker hem o hämtar o tillbaka igen. Då hade ju datorn hunnit starta iallafall. Öppnar upp mailen och NEJ!! Dokumenten ser INTE ut som hemma. Vi har nyare program hemma än på jobbet. Gick inte att skriva ut...SHIT! Kopierade det jag kunde o åkte sen hem. Skulle börja skriva ut allt på vår skrivare för att  SEN kopiera på jobbet. Nä, då tar färgen slut i skrivaren innan jag kommit till sidan 2...Kollar patronerna, både rött, gult och blått har tagit slut på EN gång...Hur stora är oddsen?
Teddy som ligger o är halvkass orkar inte ta tag i detta och jag fattar inte hur man gör. Nya patroner har vi, men chippet ska flyttas över...Krångel krångel. Pirat är pirat men oxå rätt mycket billigare!
Så i morgon kanske vi kan skriva ut för att kanske på torsdag hinna kopiera och till helgen kanske vi lyckats häfta och sätta banden!
Men så gött att häftet ligger klart i datorn. Nöjda är vi oxå! Hoppas brudparet oxå blir det...
12 dagar kvar...
                                         image126

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: