2008-08-31
17:49:23

Äckliga djur!!

Idag är en slö dag!
Jag har iofs jobbat på förmiddagen men förkylningen sitter i och jag känner mej hängig.
Linus har jag precis hämtat från ett kalas, han hade haft jättekul och var mätt efter både tacos, fika och godis!
Teddy däremot har vart hurtig! Han har röjt i tvättstugan! Jag hjälpte till och röjde lite i stora klädförrådet, slängde lite kläder och la undan i kartong det som ska säljas på klädbytardagen.
Jag är verkligen ingen källarmänniska. Tycker det är fasansfullt äckligt med alla olika djur som trivs i källare, såsom spindlar, skalbaggar, tusenfotingar. Får verkligen panik! Är jätteglas att Teddy tog det största ansvaret här!!
Han och Håkan passade på att bära ut den trasiga torktumlaren. VILL VERKLIGEN HA EN NY!!
Visst är det helt outhärdligt att hänga små strumpor och trosor, och badlakan som hängt är ju så HÅRDA!!!

Aprop djur förresten, Vi har jnu haft en mängde med getingar i nåbgra veckor, nu har de lugnat sej, men gissa vad som kommit istället! Jo, jättekusinen Bålgeting! De har byggt ett ENORMT bo i en fågelholk. Och låter som ett jetplan ungefär! Otäcka!!

Kolla in! En vanlig geting och en bålgeting!!
Postat av: Sara

Usch, vilken fuling... Bålgetingar är inte att leka med... Hoppas de flyttar snart!

KRAM och tack för senast! Det var trevligt och väldigt gott!

2008-08-31 | 21:11:00
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: