2008-08-26
16:15:35

Ambitionen finns, men inte tiden!

Vet inte om det är mej det är fel på eller om Amalia bara är SÅ HIMLA krävande just nu!    (just nu förresten???)
Får INGET gjort! Hon hänger i benen och skriker HELA tiden!! Idag orkade jag bara inte! Mamma, nödutryckare kom och var med Malis så att jag kunde städa sovrummet och akvariet utan en igel på benet. Tack kära Mor!
Har ambitioner att få upp lite tavlor och hyllor och ta bort extrasängen i sovrummet innan torsdag, då det kommer några kompisar hit för att kolla på kläder som Jenny säljer, kolla in på www.rabdido.se 
Ska bjuda på pastasallad (tror jag) och så ska jag baka en AmericanBlueberryCheesecake från "Leila bakar", den verkar så satans god!!
Och så börjar min jobbvecka i morgon dessutom! Teddy får nog stå för städningen.
Städning förresten...Jag dammsuger varenda dag och ändå ser det för jävligt ut på golven när kvällen kommer, grus och gräs och sand och matrester...
Postat av: carina

Det var så lite, bara roligt att få vara med barnen och samtidigt göra lite nytta!

2008-08-29 | 08:45:21
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: