2008-08-20
12:27:10

Apropå födelsedag!

Nu har nästan alla fått sina inbjudningskort till min 30-årsfest, några kvar att lämna i postlådor! Men temat, dagen och tiden är satt! And guess what it is?

            70-talsfest!!!!!

Brorsan ska få i uppgift att hitta och fixa musiken!
Maten är inte riktigt spikad än, vad åt man på 70-talet som var typiskt??
Mina kläder är klara, dock inte Teddys.
Dryck och dukning vet jag nog på et ungefär hur det ska vara!
Ska fixa 2 hjälpredor i köket oxå, helst billigt...
Men jag har klantat mej, glömde boka lokalen vi ska vara i dagen efter och den blev uthyrd kl 11.30 på söndagen, så det är bara att städa och se glad ut på natten...suck...
Hoppas alla kan komma och att det blir kul!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: