2008-08-31
08:15:40

Fiskar!

Akvariet här hemma har haft många liv...Så fort det börjar bli alger så tänker jag att jag ska sälja skiten. Sen tar man tillslut tag i det och städar.Vips! Vad fint det blev, äsch, de kan va kvar ett tag till. Nu i sommar gav jag upp igen, då gav nämligen lysrörsarmaturen upp, för andra gången. Den kostar ca 1000 spänn. Det fick stå där mörkt med bara en liten spotlight! Orkade inte!
Men algerna gav upp! Det var ju nåt positivt i det hela!
Förra veckan fick jag dock tummen ur, köpte nya lysrör bara för att utelsuta
att det var dem som var felet! Och så enkelt var det!! Båda lysrören hade gått sönder!
Antagligen en åsksmäll...Antagligen samtidigt som tv:n gick sönder....
Så nu är det så här fint!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: