2008-08-29
17:59:00

Förkyld...

Första förkylningen på, faktiskt, hela sommaren har jag just fått. Snoret forsar och det rossalr rejält i halsen.
Vi har dessutom haft ett par hektiska dagar på jobbet, flås flås...Ingen ork alls!

Försöker jobba ikapp lite, låg 19 timmar minus på kompsaldot...Men efter denna helgen är jag snart i kapp, ska jobba lite både lördag och söndag. Jobbade 6 timmar på en ledig dag förra veckan och några timmar i söndags och 1 timme extra idag och i onsdags. Så nu saknas det nog bara 2 timmar så är jag ikapp. Jag VET att jag får ihop mina timmar ändå framemot jul, då brukar man ligga plus 20 timmar istället. Men det STÖR mej att ligga på minus!

Teddy har tagit fram räkor till kvällsmat, mums, får se om de smakar nåt, iom förkylningen har jag dålig smak:-(
Maja vill nog gärna ha räkor oxå, hon skalar dem tom själv nu! Duktig kicka! De andra 2 vill nog hellre ha nåt annat.

Nice weather verkar det bli i helgen! Skönt.Ska försöka vara ute mycket! Amalia ÄLSKAR att vara ute!

I går var ju ett gäng tjejkompisar här, jättemysigt! Jenny sålde kläder och vi käkade och tjötade!  Synd Marie R att du inte kom, hade vart kul att träffa dej ;-) Men det tar vi en annan gång!
Jag köpte en limegrön kjol och en brun tröja med en krona på till Maja. Linus valde ut en turkos tröja med en silverrobot på och ett läderbälte med indian på. www.rabdido.se
Amalia fick nya kläder i Skövde i går när Teddy var med barnen där och shoppade.

Nu ska jag ta en sista kraftansträngning och göra lite fredagsmysigt, chips och smågodis väntar efter räkorna!

Puss och Kram och Trevlig helg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: