2008-08-22
10:35:56

Städa varje freda´

Nä, städa varje fredag är väl inget jag gör, men skulle behöva. Men idag så!!
Malis vaknade vid 5 o låg o krånglade till halv7 innan hon somnade om. Då somnade även jag om o sov en stund innan kl ringde 7.15...suck...tänkte att den här dan blir seg!
Men upp o hoppa, väcka barn och fixa frukost. Sen tog jag (och Malis...) hand om badrummet, vilket var mycket välbehövligt. 1 timma senare var det i nästintill toppskick!
Nu steker jag pannbiff, låg ett paket köttfärs i kylen som började gå mot döden. Malis har jag redan lagt 10.30, konstigt va?
Har som ambition att ordna upp alla mina kläder som är spridda runt om i huset och att dammsuga överallt. Linus rum ska få sej en liten omgång oxå. Han har ju kiompis med sej hem på bussen idag! Sen är det fredagsmys ikväll!! Hmmm...Nån måste handla oxå...ÅH så trååååkigt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: