2008-12-19
08:41:45

En rya eller?

Idag är både jag och Teddy lediga. Amalia ska snart åka till farmor och barnen är i skolan. Vi ska nämligen åka och julshoppa. Vi har faktiskt inte många presenter kvar att köpa, men Fredrik har sagt klart och tydligt att han inte KLARAR att fira jul utan en matta under matsalsbordet. Vilket jag känner att jag skulle klara alldeles utmärkt faktiskt!
Jag känner att det hade räckt att åka till Skövde, men ICKE, han lääääängtar till IKEA. Vi har ju svurit att inte köpa nån mer matta därifrån, men nu har han hittat en som han tror funkar. Hemmet heter den. Jag hittade en som heter Super Kalix på nätet, en tjock ryamatta, men egentligen inte i vår prisklass, även om den var billigare än andra ryor.

Den som lever får se hur det blir!

Gott med mjölk och pepparkakor!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: