2008-12-22
23:31:53

Gäääsp!

Klockan är 23.25 och jag borde gå och lägga mej nu. Men jag väntar och väntar...Skinkan är kokt och griljeras nu i ugnen, bara MÅSTE smaka en bit innan jag lägger mej!
Hur ligger vi till då?
Jo, Teddy och Amalia har storstädat badrummet, tom tagit bort toastolen och skuret UNDER den!
Alla paket utom 2 är klara. Matrummet är klart, men alla andra rum ska städas, alltså dammsugas och våtmoppas. Har en hög med lummer ute på trappan som jag kanske ska göra nåt med om andan faller på. I morgon kväll ska gröten kokas och Jansson förberedas. Just det, Tomten ska jagas oxå...
Och, sist men inte minst (nej, absolut INTE minst) granen (min alltså) är klädd!
Här ser ni oxå den nya mattan på plats!


Nu är vi snart redo att fira jul!

Bli klar nu då skinkfaan, jag vill sooooova!
Postat av: Marie

Åh, det ser verkligen jättemysigt ut! Och om skinkan strax är klar så kommer jag! Älskar nygriljerad skinka... :-)



God Jul!



Kram Marie

2008-12-22 | 23:49:55
Postat av: Jag själv

Japp, nu är den klar. Och den var sååååå god! Mums!

2008-12-22 | 23:52:29
Postat av: Jag själv

Japp, nu är den klar. Och den var sååååå god! Mums!

2008-12-22 | 23:52:34
Postat av: Sara

Åh, det ser jättemysigt ut! Vi hade skink-vaka här hemma också! Nu ska vi klä granen!

KRAM

2008-12-23 | 14:10:56
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: