2008-12-17
21:26:18

Lite julshopping

Idag blev det lite julshopping för min del. Barnen var hos mamma en stund och jag hann in till Falköping en sväng.
De har en underbar butik som heter Hjärtans Fröjd som är 100% Shabby Chic! Helt i min smak. Hittade några vackra ting till svärmor som jag inte kan avslöja här ;-) Och tänk om man kunde ha sånt tålamod med att slå in paket som expediten gjorde där. Oerhört vackra paket gjorde hon. Oooorkar inte ta kort o ladda upp nu, kanske senare.
Pappa var en ängel och hoppade in på OnOff när han åkte igenom Skövde för att hitta Abba singstar till PS2 som håller på att ta slut i alla affärer. Maja ska nämligen få det av oss i julklapp.
Teddy har bestämt att i år ska vi byta julklappar för 116 kr till varandra. Nu har jag överskridit gränsen med 19 kronor dock...Men han kan dra av 19 kronor från min present så går det jämt upp...hihi...

Nu är snart batteriet slut i laptopen, och jag är på tok för trött för att orka resa mej o hämta kabeln, så ha det så bra hörni!

*kram*
Postat av: Anonym

Det blir ett Abba-singstar här också - och till Beckan med! =) Mallan får också disney-singstar svenska - som jag tror kan vara kul. Även för mig... =)

Ha det gott i julefriden (?) och julstöket! KRAM KRAM KRAM

2008-12-17 | 22:59:26
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: