2008-12-30
17:58:51

Rea eller bara folklockeri!

Dagen har tillbringats i Jönköping bland alla shoppinggalna människor!

Att vi åkte dit var för att leka på Monkey Town, en jättelekplats inomhus. Så ihop med familjen Abrahamsson tillbringade vi några stojiga timmar där!
Barnen hade illkul, när Malis tröttnade åkte jag och Monica i förväg till A6.

Många principer har jag fått böja mej för i år...Mellandags rean tex...Både torktumlare och Lindex och en nyårstrasa på VeroModa och en chockrosa bh på HM, inget utav det på REA, för det fanns inget att ha på reanmen ändå, jag trängdes bland alla som trodde att de fyndade!
Den andra principen jag frångått var att kliva innanför de blå dörrarna till LIDL 5 dagar före julafton. Denna konstiga butik som känns helt meningslös...Men men, Teddy skulle absolut in och köpa deras öl (fulöl) så jag passade på att köpa Scans svenska blandfärs för 34.95 kg...Men jag gnällde och klagade mej igenom hela butiken bara för att...

I morgon är det nyårsafton!! Då blir det FEST!!! (utan Lidlmat!!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: