2008-12-02
21:41:49

Roaccutanbehandlingen!

Det var länge sen jag skrev om min hud och roaccutanbahndlingen jag håller på med.
I morgon ringer dr Prystupa-Chalkidis. Skulle ha avslutat kuren för 1 månad sen, men jag hade då plötsligt lite prickar, vilket jag inte haft på 8 månader. Så jag fick fortsätta en månad till. Men nu tror jag det är dags att avbryta. Jag är så bra jag kan bli i hyn. Inga blemor, prickar eller pormaskar på 8 månader!!! Helt otroligt! Trodde aldrig att det skulle fungera faktiskt. Hade gett upp. Men nu är både akne och rosacea borta! För alltid? Vet inte, men i såfall vet jag att roaccutan fungerar. Inte för att jag kan äta det för alltid, men det går att göra om kuren om nåt år eller 2 i så fall!

Här kommer en bild hur jag såg ut innan starten med roaccutan:


Här är ett efter:


Rätt nöjd :-)

Postat av: Sara

Kul att de fungerat!



Vattenkoppor har inte Mallan haft än... fast vi utsatt henne för smittan flera gånger... Men, men... blir väl hennes tur nån gång också.

Krama prickfian från oss! =)

2008-12-03 | 00:28:49
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: