2008-02-01
13:36:28

Bröllopsmässa på G!

Idag skulle jag in en snabbis till jobbet för att gå igenom ett par saker med Moa o chefen. Men jag blev kvar i 3 timmar... Det är ju bröllopsmässa www.festochbröllopsmässan.se  i morgon och mycket att förbereda. I morgon börjar jag jobba på "riktigt". Men jag blev som sagt kvar, det fanns en hög brudkronor att putsa. 2 stycken hann jga med i allafall. Jag o Lisa var och kollade vart vår monter skulle va och var vi kunde ha kaffebryggare o dyl. som vi skulle stå med. Sen hann jag packa ihop alla grejer som var till just fikafixningen och sen var klockan nästan 12. Då ringer Teddy o säger att han halkat omkull o gjort sej illa i handleden, men jobbar ändå...Blev sur o sa till han att ringa Per (våran läkare). Så han åkte dit, ev. är ena benet i handleden av, men det lindades hårt så får han gå över helgen, är det inte bättre på måndag ska han tillbaka. Är det bättre på måndag så var det "bara" en stukning...
Ja herregud...
Mamma kom hit o sov över i går, pappa va i Karlstad på jobb så hon kom hit, vi hade myskväll med pizza, vin o godis. Sen fick hon ha tjejerna medan jag var på jobbet. Malan är lite krasslig, rosslig o lite feber. Är hon kass i morgon får hon va hos mormor o morfar medan vi går på Filippas dop. Nu sover hon i alla fall.

Jag ska jobba halvtid är ju tänkt. Men har redan räknat ut att första veckan blev det över 30 timmar...Kommer få hur mycket komp som helst...Men det kommer bli kul att börja jobba!
Postat av: Maré

Hej min vän och tack för dina ord. Om jag inte minns helt fel behandlas även rosacea med TCA men kanske mildare form. Jag har varit idag på återbesök och fick höra att resultatet blev bättre än min hud-guru väntade sig. Det är tydligen fortfarande svullen men kommer att lägga sig och blir ännu bättre. Det glansiga är p g a allt vaselin. Vill du veta mer, vill du se större bilder för jämförelse hör gärna av dig. Håll koll på min blogg så får du se slutresultatet också!

2008-02-01 | 15:14:35
URL: http://www.metrobloggen.se/marej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: