2008-02-03
12:31:43

KLÄNNINGEN PASSADE!!!

Snabba ryck från "over there". Klänningen har kommit, och den passade perfekt! Möjligtvis att den ska tas in nån cm upptill! Typiskt nog fick jag tulla 330 kr. Det var vad klännningen kostade nästan...
 I går var det fullt upp hela dan, hann inte skriva.Filippas dop var jättfint. Ellen sjöng "det har landat en ängel! Niklas strömstedt. Jättefint!
Amalia var jätteförkyld o hängig så jag körde bort henne till mamma o pappa. Då blev det snöstorm!! Nåt så in i vassen oxå! Efter dopfesten lämnade vi av maja o linus hos mormor o morfar och tog med malan hem.. Jag skulle jobba, Vi körde i 30-40 km på stora jönköpingsvägen.Såg ingenting. Sånt hemskt  väder...
Bröllopsmässan var jättekul och mycket fint att titta på! Teddy o malan fick en stund hemma o vila förkylningar o skadad hand. Sen hämtade dom mej o vi åkte till pauline på 7-årskalas.  Linus o maja var redan där. Gottig mat o smaskig tårta. Men malan klarade inte så länge. Superfebrig o rosslig så vi åkte hem vid 21. Men Linus ville stanna hos Pauline och Maja ville sova hos mormor o morfar.
Natten gick hyfsat för malan. Men idag vill hon bara sitta knät o mysa.
Tobbe o A-C är gulliga. De är i Falköping o erbjöd sej ta med våra barn hem!! Tack!!
Postat av: Linda

Nu blev jag nyfiken. Var det en brudklänning???

2008-02-03 | 19:41:00
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: