2008-02-11
09:17:32

Maja uttalar sej om rosacea

-Mamma, jag undrar vafrör du inte vill ha din sjukdom med röda kinder, du passar ju i dom!


Nä, jag vill då rakt inte ha dem! Bort ska dom! 2 veckor till, sen ska jag börja med provtagningarna inför starten av Roaccutanbehandling!!

Postat av: Lis

Hej!

Hittade din sida när jag googlade på rosacea. Har provat allt för att behandla min rosacea; tetralysal, ery-max, skinoren, rosex och inget hjälper något vidare. Ville bara säga att jag tycker du är väldigt stark och modig som skriver om din rosacea! Själv vill jag helst gömma mig och mår dålig av att se mig själv i spegeln. Du inger mig hopp när du berättar om din Roaccutanbehandling, kanske detta är något för mig också. Hoppas du får bukt på din rosacea och tack för att du skriver om det, känns inte lika ensamt då! /Lis

2008-08-01 | 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: