2008-02-28
20:33:32

Öronbarn?

Jaha...Mala lilla hade öroninflammation i samma öra igen! Frågan är om det ens var bra mellan gångerna, det är ju bara 4 veckor sen sist...Stackars tösabiten!
Ännu en kur kåvepenin, detta läkemedel som både luktar o smakar död och pina...Varför tog de bort det underbara doktacilliniten som fanns i stolpiller??? Känns som man förgriper sej på ungen när man tvingar i henne skiten...
Teddys första månad med pappaledighet har ju inte vart en dans på rosor precis!

Nattens sömnbrist gjorde sej påmind idag. När jag kom till jobbet upptäckte jag (?!) att jag tagit fel bil. Teddy var fast med en bil utan bilbarnstol hemma...Sen skulle jag gå till postboxen för att hämta posten till jobbet o fick tag i toanyckeln istället...Åkte hem en snabbis för att byta bil så Teddy kom iväg till läkaren med malan.
2 missar i faktureringen på jobbet gör att det finns 2 rödmarkeringar "makulerat" i listorna, inte snyggt....irriterande...
Precis när jag skulle åka från jobbet ringer Teddy o ber mej handla. Det kom jag ihåg, men först när jag var 1 km hemifrån...bara att vända o åka igen...I affären fick jag dessutom hjärnsläpp o vände visakortet på 4 olika håll innan jag fick i det rätt i kortläsaren...
Nu ska jag gå o duscha, o lägga mej.
Jobbar på expeditionen en vecka nu ihop med Linnea och det krävs mycket tankeverksamhet. Måste va lite mer på allerten i morgon!!
Postat av: carina

När man känner sig så här, är det nog dags att stanna upp ett tag!!!!!!

2008-02-29 | 06:30:41
URL: http://sierra.blogg.se
Postat av: Jessica

De har tagit bort stolpiller av den anledningen att "det irriterar så i tarmkanalen"... *ehm*

Jag får inte i min 4 åring kåvepenin alls, han bara spyr, så lite irritation skulle vi nog klara av at leva med, bara han får i sig medicinen! *suck* Jag ber en bön dagligen att mina barn ska hålla sig friska! Hoppas det blir bättre för lillsnuttan! ;-)

2008-02-29 | 06:37:18
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: Nina

Nej du det är verkligen inte kul ;O haha.
Tack så mycket !

2008-02-29 | 11:47:47
URL: http://nijna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: