2008-02-18
06:39:39

Snabb helg!

Den här helgen gick ju hur fort som helst!
Tobbe o Anna-Carin var här i fredags kväll. Vi käkade räkor och drack vin! Inte dumt alls!
I lördags var vi ute hela förmiddagen, det var kanonväder, kallt, men soligt! Jag o Malan o Linus gick till Lövbacken o fikade. På kvällen var vi hos Susanne o Claes och käkade supergod sallad med Fajitakrydda och som vanligt hade Susanne bakat, den här gången var det choklad och jordgubbsmoussetårta! Det smakade inte kattskit!
I går gjorde jag inte mycket alls, jag läste ut min bok och skjutsade Linus till en kompis, tvättade ett par maskiner.

Men nu är det måndagmorgon! Och jag ska åka till jobbet. Ska jobba 39 timmar denna veckan, fast jag bara jobbar halvtid!? Ska på kurs 2 dagar då jag egentligen är ledig, sen ska jag jobba lite i helgen oxå. Men det ska nog gå bra! Hej hopp, nu måste jag dra!!
Postat av: Malin

Ååå gud så gott med jordgubbstårta!!*dreggeldreggel*

2008-02-18 | 08:25:44
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: