2008-02-29
16:15:27

Tack o lov!!!!

Stupade i säng innan 22 i går. Och vaknade 5.40 totalt utsövd och utan att Malan vaknat en enda gång!! Hon var väl helt slut hon oxå!! Så gött!! Gick upp när jag vaknade o för en gångs skull hann jag äta frukost innan jag åkte till jobbet!! Och...hjärnan funkade bättre idag. Nu ska jag jobba helgen oxå, blir fler timmar än tänkt men det är bara att ta. Det syns ju i lönekuvertet om inte annat.
 Nye jobbarkompisen var på jobbet idag o provade på lite. Tror att det kommer bli jättebra, jag och Moa och han kommer bli ett jättebra team. Vågar ju inte säga annat när den "nye" är självaste svärfar!!!!
Bättre jobbarkompis kan man leta efter...Han börjar 1 april, ska bli skönt, det är tungt på jobbet nu när vi andra jobbar på hans tjänst oxå.

Skottdagen idag. Barnens kusin fyller 12 år idag, fast bara 3 om man går efter almanackan, hihi!! Grattis Emelie!!
I morgon ska vi fira henne, mamma o pappas 30 åriga bröllopsdag och barnens "bonuskusin" Andrea som fyller 13, tror jag det är!
Teddy ska till götet o kolla på hockey, verkligen hans grej...not...
Postat av: farsa

va fan är detta får inte svärfar åka med och kolla på hockey

2008-02-29 | 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: