2008-01-13
13:10:10

Bajs i pottan!

Malan har bajsat på pottan!!!!
Satt här naken på golvet o plutta, jag drog fram pottan o satte henne. Hon satt nån minut o sen jädrar!
Tycker jag är duktigt av nån som inte är mer än 7 månader!
Om en stund ska vi gå på julfest i Mobacken. Roligt värre.... Sen ska vi ha myskväll med Hitta Nemo.
Barnen hade haft jättekul på Disney on Ice i går. Helt saliga när de berättar!
Åh herreguuud vad hon tjoar här!
Nu ska jag gå o göra mej o alla andra i ordning, sen ska vi ta en promenad ner till julfesten i det soliga vädret. Mmm, det är ju kul att solen skiner, bara den inte skiner på mina fönster...Fy bövelen vad de ser ut. Men vad faan, ingen har väl dött av smutsiga fönster!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: