2008-01-07
08:45:22

Filmtips!

Herregud....trött...Kunde omöjligt somna i går, sista gången jag kollade på klockan var hon 02.30, sen slumrade jag in...Gissa vem som vaknade 03.10??? Urk...I med välling och sen somnade hon om vid 03.40, men då var jag klarvaken igen...Somnade nog vid halv 5 igen. Sen vaknade Malan halv 7 o det var lika bra att gå upp! Inte många timmar där!
Maja har vi skjutsat till dagis nu, hon har börjat på ny avdelning för enbart 6-åringar, så hon är Geting nu! Stolt var hon allt!
Malan går just nu igenom innehållet i pappersåtervinningen...jaja, hon har ju kul i allafall!
Såg en mycket rolig film i går! "På smällen" (knocked up). Riktigt bra!
och i fredags såg vi på "underbar och älskad av alla", jag hade läst boken och den var väl som förväntat...sevärd...

Nu hoppas jag min goe man kommer ihåg att kolla på jobbet idag så våra scheman stämmer inför att han ska gå hem på halvtid, så han jobbar de dagar jag är hemma o tvärtom!
Nu är det skriiik! Ska stoppa ner henne i sängen o lägga mej på soffan en stund tror jag! Det förtjänar jag idag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: