2008-01-10
08:49:24

Gårdagen i Falköping!

La ner 800 spänn på hunden igår! 550 spänn för att ta ett jäkla urinprov...Hmmm...Han går på antibiotika nu och hjälper inte det så ska han röntgas nästa vecka för att kolla prostatan. Hoppas för Wictors och vår ekonomis skull att det hjälper med antibiotikan! Pappa var med som stöd för Wictor i går! Men han var hur cool som helst, nervig men otroligt medgörlig! Han åkte med pappa hem sen och fick köttbullar o div. annat gott givetvis!

Jag hann springa in på Vero Moda för att hitta en klädtrasa till kvällens personalfest! Jodå, jag hittade en klänning/tunika i cerise/svart som var fördelaktig för bysten!! Ska prova sen om jag ska ha leggings eller svarta byxor till! Den som ändå hade ett par snygga svarta högklackade stövlar...Ska gå in till Marie o kolla vad hon har tror jag!
Sen var det dags för relaxen. Jag hade nog rört till det igen! Halv 6 skulle vi va där. Men jag hade nog råkat säga 6 till Michan som var asnöjd över att hon bara var 4 minuter försenad :-) Eller 34...Men vi andra led ingen nöd, det är sällan tyst mer än 4 sekunder i taget!! Det var massor av folk nere på relaxen, men vi satt i bubblet en bra stund ändå!

Nu har jag vart hos Marie o lånat ett par snygga stövlar.Jag ser lite lagom våpig ut. Hoppas Kyrkoherden inte misstycker ikväll :-)
Postat av: carina

Ska du inte låna pappas långkalsonger för säkerhets skull? Jag tror det kan bli snyggt, vad tror du? Hälsa Wiktor!

2008-01-10 | 13:04:39
URL: http://sierra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: