2008-01-17
15:49:43

Glömsk...

Tror ibland att jag börjar bli glömsk. Inte vardagliga saker, nä de kommer jag i håg. Tider till tandläkare o bvc o sånt har jag i huvet. Men ibland står det helt still om nån frågar vad jag gjorde i går. Ingen aning!! Är det inte skrämmande...Eller ibland har jag redan glömt vad folk sagt fast att jag lyssnade. Men hjärnan går på högvarv jämt, inte glömma, måste komma ihåg, när åt Malan senast, när kommer Linus med bussen, vem hämtar på dagis, mjölken är slut, vilken middag, barnkalas på fredag, inte glömma anmäla, köpa present!
HJÄLP!! Vi har ju faktiskt glömt köpa present till Sebastian!! Jaha, det får vi göra direkt innan kalaset i morgon eftermiddag då!
Januari o februari kommer att handla om tänder. Linus fick hem en bibba med tider för tandställningsjusteringar.En gång varje vecka. + att jag fick tid till tandläkaren. Samma dag som Linus men med 3 timmars mellanrum...suck...

Maja har fått sin 4:e poliospruta idag. FANFAR FÖR MAJA!! Hon var strålande, satt precis stilla utan ett ljud! Hon ritade o klippte, hoppade på ett ben o kollade synen utan problem! Det enda problemet är hennes vikt. 17,9 kg...2 streck under normalkurvan...Men hon är ju inte kräsen, bara extremt liten i maten...Vi får väl fortsätta tjata!

Nu har Linus, Maja och Agnes dragit på sej reflexvästar o gått till Jonna efter stränga förmaningar om vilken sida på vägen de ska gå osv. Jag tror att de skärper sej!
Malan sover och nya MAMA har kommit, det får bli en stund i soffhörnet! Ajöss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: