2008-01-12
18:59:18

Hungriga vargar på Skillnadsgatan!

Malan verkar pigg idag. Skönt! Och Wictor verkar oxå pigg!Hoppas det inte blir nåt mer! Skön dag idag. Gick upp ganska tidigt, stekte pannkakor till barnens utflykt! Klockan halv 11 åkte vi till Falköping, storhandlade på Willys på under 30 minuter...lite stressigt, skulle ju va på tågstationen kl 11.30. Mötte upp med Inger o Håkan o köpte biljetter. Barnen var mycket uppspelta och Håkan lite nervig tror jag :-)
Barnen vinkade hejdå och vi åkte hem o käka tacos. På eftermiddagen ägnade vi oss åt lite bröllopsarbete. Mer än så kan jag inte säga. Sen slängde vi oss iväg till kykan på Gospelkonsert med Gladys del Pilar. Jättebra, var lite rädd för att Malan skulle reagera på det höga ljudet. Men näpp, tvärtom, hon jublade! Hoppade o studsade och skrattade. Men efter en timme blev hon ganska trött och vi fick tyvärr avvika mitt under Lisas solosång. Ledsen Lisa!
Sen åkte vi direkt till Tobbe och Anna-Carin och sa att vi var hungriga :-) Så nu sitter jag o skriver på deras dator meda det lagas mat! Inte dumt! Barnen är på väg hem från Götet, Inger o Håkan ska lämna av dem här på vägen hem. Hoppas de har vart duktiga o haft riktigt roligt!
Nu ska jag va lite social! Men Tobbe sköter dukningen bra, men känner mej lite i vägen. Det luktar gott från spisen! Kött och klyftisar o massor av sallad o tzatsiki! Mmmm!! Jag kör idag förresten :-)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: