2008-01-22
16:03:54

Jobbedag

Idag har jag vart lite mer företagsam! Var uppe i stan på förmiddagen, handlade och fyndade! Lindex reade termobyxor för halva reapriset. 74,50 istället för 299 för vattenavvisande termobyxor. Som synd var hittade jag bara storlek som Maja kan ha nästa vinter. Hade ju vart bra om jag hittat till de alla 3! Nu ska jag bara komma ihåg att de finns till nästa vinter :-)
Var inne på jobbet en sväng. Ska jobba nästa helg, på lördagen ska jag servera kaffe på bröllopsmässan här i stan! Kul! På söndagen ska jag o Alice laga kyrklunch. Blir nog falsk fläskfilé och potatis. Sen har jag fixat till det med en matta i vardagsrummet som Amalia kan lära sej krypa på, täcke är inget praktiskt längre. Jag har skurat fläktfiltret i köket, skurat toaletten och satt in räkningar i pärmar, det låg papper från både 2006 och 2007...
Känns gött att ha sånt gjort. Ikväll ska vi på 1-årskalas för Jacob. Tänk att lillskiten redan är ett år!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: