2008-01-20
15:09:08

Klänningsbekymmer

Letar klänningsmodeller för fullt. Vet nästan hur klänningen ser ut som jag tänkt ha på Tobbe o A-c,s bröllop. Det gäller bara att hitta den. Har hittat några modeller som jag gillar. Men att hitta mönster är inte det lättaste. Har suttit i 2 timmar o letat. Ska leta på textilstugan i stan, åka till Gate till festbutiken och jag ska även ta kontakt med en tjej i Falköping som tar hem klänningar från USA.
I går var vi på fest, det var jättekul. Det var många barn o det kändes som de tog över festen, men alla verkade glada o nöjda. Karaoke och tipspromenad o god mat o tårta! Malan sov bara 40 minuter i vagnen, sen var hon i gång igen. Men Maja somnade i Malans vagn vid halv 11! Gulligt. Linus fick ett bryt vid 23 o då fick vi börja ta på oss, Linu somnade då i hallen med jackan på, inte helt ovanligt!
I dag startade vi dan med en brakfrukost o sen gick vi en sväng till Lövbacken o tog en kopp kaffe, vi fick med oss ett gäng ungar till som hade små bustricks för sej här hemma! Nu ska vi försöka göra oss i ordning för födelsedagspizza på Gondolino i Falköping. Jag o Maja har precis slagit in presenten!
Postat av: Anonym

Vi har startat en ny blogg där vi kommer driva med modet, läs den gärna och rekommendera den till dina vänner!

2008-01-20 | 15:30:54
URL: http://foj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: