2008-01-29
21:33:01

Maria Vuitton...

 Kolla in de här skorna!! Så jäkla läckra! Man kan faktiskt vinna dem! Och det tänker jag göra! De skulle passa alldeles utmärkt till klänningen som är på väg från USA.

mariavuitton.blogg.se
image33
Postat av: Linda

Roaccutan hjälpte otroligt bra. Problemen jag hade när jag åt medicinen var att mina läppar blev jättetorra och jag fick ibland näsblod. Det är ca åtta år sedan jag åt så jag kommer knappt ihåg. Jag kan rekommendera dig att äta. Även fast det var jobbigt ett tag så är jag så nöjd med resultatet. Lite småotäckt att det är grovt fosterskadande och att man måste ta leverprov. Men du äter det förhoppningsvis bara under en kort period av ditt liv.

2008-01-30 | 14:58:13
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: