2008-01-31
14:26:39

Pancakes!

Idag har jag städat! Ja, för 3:e gången på 2 dagar! Wictors vällingmanöver ställde till det på golven om man säger så! Men nu ser golven OK ut. Sen är det ju inte dammat och upplockat överallt. Men jag måste ha golven rena först annars känns det som man vadar runt i skiten!
Nu kom Linus hem med bussen! Duktiga killen gick o hämtade posten åt mamsen.
Stekte 15 pannkakor förrut, Maja o Agnes åt 6 var, Amalia 2 och jag fick 1...Matvrak. Men jag hade lite smaskig paj i kylen sen i går, som tur var! Nu sover Malan och resten av ungarna slappar vid tv:n, Maja o Agnes har lekt i flera timmar.
Jag borde nu:
-Städa Linus o Majas rum
-Sortera tvätt
-Plocka i ordning överallt

Men jag tänker:
-Läsa tidningen!
Postat av: Malin

Heter din yngsta Malan (om jag har fattat allt rätt =)...Jag kallas ju för Malan och har aldrig hört någonannan som blivit det=)

2008-02-01 | 10:54:20
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: