2008-01-09
08:32:18

Relalalalalaxa!!

Stackars Teddy!
Vaknade av att hans klockradio gick i gång på hög volym o att han grymtade nåt obegripligt högt!  Då var klockan 07.07...Försovit sej rejält oxå...Men inga sura miner och han skulle aldrig strunta i att raka sej. Han kom i väg
halv 8, inte dumt...Och idag kan han ju skryta med att frugan har brett mackor åt honom oxå! Idag började skolan igen, Linus var på superbra humör och showa sej igenom morgonbestyren + att han fick Mata Malan med välling vilket han tyckte va kul. Maja åker med Marie o Melvin till dagis idag. Så nu är det bara jag o Malan hemma och det låter som att hon bajsar...
Ikväll ska jag relalalalalaxa! Susanne, Jenny, Michan o jag ska intaga relax avdelningen på odenbadet, äta onyttiga räkbaguetter från Julius och snacka strunt! Ska bli mycket kul!
I morgon kväll ska jag oxå bort, då är det jobbfest! I Brandstorp av alla ställen!
Ska till HultaÅke på förfest! Ska bli kul, såvida man inte får uppdraget att köra, det fatts en chaufför, vi får väl hyra in nån stackare annars!
Nu river Malan ut återvinningskassen i köket igen...suck...
Ser förresten bedrövlig ut i ansiktet igen, det kom när vi badade i värmen på Odenbadet i söndags, lär väl inte bli bättre ikväll...Måste bestämma mej när/om jag ska börja med roaccutan!
Nä, nu ska jag gå o ta lite sopor för Malan! Haj svejs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: