2008-07-04
17:20:53

After work

Nu ska vi dra till Lövbacken och ha lite fredagsmys!
Skönt att komma till dukat bord!!
Känner mej rätt trött, 10 timmar blev det i går på jobbet, idag gick jag efter 7,5, märktes att jag inte var där måndag o tisdag mer än ett par timmar, det var massor att jobba ikapp. Märks ju tydligt att man är vikarie dessutom på kontoret, gör allt i fel ordning o hälften så snabbt som Linnea....Men men, skam den som ger sej!

Gick till apoteket för att hämta ut mer roaccutan. Gissa hur lång tid det tog???

50 minuter!!! De hade en enkätundersökning! Den hade jag tid att fylla i minsann!!!!!
Och som vanligt har de gjort fel på hud! Varenda gång, idag var det att doktorn skrivit ut 20 mg tabletter istället för 10 mg just för att jag ökat dosen. Men då var ju licensen bara giltig för 10...Suck! Fick ut 10mg och får ringa hud på måndag för att få ny licensansökan på 20 mg!
Hata!!!!!

Nähäpp! Skål o hej! Nu ska jag skölja bort tåbiran innan vi trampar till Lövbacken!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: